Saturday, March 3, 2012


ASSALAMUALAIKUM<3

Hey babe :) Seriouslyy , aku rindu gilaaa dekad sista yang comel di atas tuhh ! Hemm . Aku dengan efaa dah tak macam dulu dahh sejak aku couple dengan Capital 'H' . Yeahhh ! Grr , kenapa berlaku begini :'( But , aku tidak salahkan Capital 'H' punn dalam hal neh . Aku berhak pilah sesiapa sajee . Sorry kak , adek tak dengar cakap kakak kann ? Adek memang degil kan ? Adek suka buat kakak sakit hati kann ? huhh ! :'(  Adek rindukann kakak sangad-sangad . Ehh , ade satu soalan yang adek nak tahu daripada akak actually , yeahh kenapa kakak suruhh adek couple dengan abang ? Err adek tahulahh akak taknak adek jadi macam akak kann ? Taknak adek terluka sebab lelaki kann ? Then , sebab kakak nak adek jaga abang kann ? :') Yeahh , adek rase if ade tak couple punn adek still lagi bolee jaga dia tak perlu pun couple dengan dia . Sorry lahh kakak if adek bantah cakap kakak . Adek janji , adek akan jaga diri adek baikbaik okay ? Adek takkan benarkan lelaki mempermainkan adek . Btw , adek couple dengan Haziq punn adek still bolee study and focus dekad dalam kelass :) Dea sangad memahami adek . One more thing , adek balik ipoh nanti adek nak meet akak ! Adek mahu hangg dengan akak ! Yeahh , adek nak buad semua benda dengan akak bolee ? p/s if tidak bolee tak apa:') 
IMISSYOU badly ,
ILOVEYOU badly ,
IWANNAYOUBACKsis!:'(






Thanks Read . Toodless ^^