Friday, June 15, 2012

Syazz Larh :)


 Hai Assalamualaikum! :)

Hey Readers, long time no see yaa! :D Haa how are you? Kfinee right? Ohsemmm :3
Okayy motif letak gambaa adek comel dekat atas neh? Hoho :'O Saje nak intro dekat korang siapa budak neh ngehngeh :3 Tak salahh kan? Alahh kalau salah punn ade aku kesahh? muahahaha. Tapi adik aku neh memang comel kann? Yeahh! Tengoklahh kakak dia siapa meyhh :3 #perasanjapp Me dengan Him just berangkat jea k. ^^ ohsemm muahhx pipi :*
 
\Muhd Syazmi Khasari/
15 y/o
Ipoh,Perak
Smk Tasek Damai 

See adik aku dengan Girlfriend dea >< Tak silapp aku Dalila namanya <3
Ouchh GF dea punn comel. Geramm tengok dua orang budak nehh :) 

  K actually,aku kenal adek neh dekat FB jea. First-first adek neh Add tk pernah tegur punn :/ haha malu wehh. Aku just approve je, tegur-tegur tuhh kurangg lahh. Tak silapp aku adek neh yang tegur aku dulu :) Haha aku memang malas nak tegur, selagi orang tk tegur LOL Haa harituhh time cuti aku ingad nak belanja adek neh tengok movie tapi aku balik ipoh punn kau tk bagitahu. Err mcmne nak bagitahu kalau nombor adek neh tade :( dahh balek JB baru aku sibuk mintak dekat dea. Alahh aku mintak punn sebab nnty kalau aku balik sana boleh lahh aku calling-calling >< mudahh. Tapee nnty raya aku balik sana, aku pergi belanja ade nehh tengok movie k ohsemmm :3 Suara adek neh comel saje #tergoda Sekarang neh dea dahh jadi 'Adik Angkat' aku. Just adek jea okayy, tak lebih punn. Aku sayang budak kecik neh sangad doe<3 muahx dekad pipi :* 

k, Me love You Adik :*
 


Thanks Read . Toodless ^^