Friday, July 6, 2012

Assalamualaikum Hi Peepss :*
Long Time No See haha. 

Ehh, actually kann aku tengah angau gile neh, Aku angau dekat Si Pendekk aku yang sorang tuhh haaa. Tuhan saja yang tahu betapa aku Rinduu Dia :'( Hm k sabar Mirza sabar. Walaupunn si pendekk aku nun jauhh disana tapi Dia selalu berada dekat dihati aku. #cewah!ayat taknak go! Ade aku kesahh? xD Ini semuaa dugaan couple jauh gila bapak ahh! Haa aku yang nak, aku peduli hapee. Eh yang penting aku hanya sayang Si Pendekk aku sorang jea. Haaa kami adoo cara nak lepaskan rinduu masing-masing. 
Yeah SKYPE, FACEBOOK & OTP saje yang bisa kami lakukan. Korang tk bolehh buat cmtuhh ken? :p  Aku memang suka merepek cenni :) Well.



*Haaa aku mahu story pasal bestfriend aku neh, aaaa bestfriend lagi ke? Yeahh she always my bestfrind forever <3 Act, aku induuuuuuu dekat dia. Hm kami tak mcm dulu dahh. Haa why? Because what haa? Arghh i don't know. Lol baikk takpayah ceritaa kenn :p ehh Girl, kenapa kau dah berubah erk? Kau dah tak mcm kawan aku y dulu. Errrr aku rasa mcm janggal bile nak rapat dgn kau. Hm perangai kau tuh y buat aku rasa mcm tuh. Ehh kau nak tahu, kiteorang sebagai kawan kau neh tak pernah abaikan & lupakan kau okay? hmm kau y fikir bukan-bukan act :/ Haaa harituh kau terserempak dgn kiteorang kau bukannye nak tegur pun, kau buat don't know je kann? Maklumm lah kau nak jalan dgn budak hot je. Kiteorang neh ape adee :O Yelahh wei asalkan kau dah bahagia. Btw, takde sapeee y punn y dah ganti tempat kau dgn kiteroang. Semuanya still mcm dulu lg k. Kua tuh y menyombong giloooo >< ops. sorry to say if aku story pasal kau nehh. #tutup cerita#


Thanks Read . Toodless ^^